Back home..

22 juli 2010 - Rotterdam, Nederland

Ik ben weer thuis!

Maandagmiddag zijn we in Singapore op het vliegtuig gestapt naar Hong Kong. Daar hebben we het vliegtuig naar Amsterdam genomen, terug naar Nederland. De eerste vlucht had 2 uur vertraging, maar gelukkig hadden we genoeg overstaptijd, dus het was verder geen probleem. Lekker veel filmpjes gekeken en niet zo veel geslapen tijdens de vlucht. Dinsdagochtend om kwart voor 7 op Nederlandse bodem geland. Best een beetje eng om na een half jaar weer terug te zijn! We werden opgewacht door mijn ouders en Tessa’s ouders en broer. Iedereen was blij elkaar weer te zien. Na een kop koffie opweg naar huis.

Het is fijn om weer thuis te zijn. Een lekkere warme douche (nee, die hadden ze in Indonesie niet..) en een fris bed waardeer ik nu wel! Ook mn kast met kleren is opeens wel erg groot, wat moet ik nu aan?? ;) Weer lekker bruin brood met hagelslag eten, had ik stiekem toch wel gemist! :)

Nu ik op mn reis terug kijk, is het echt super snel gegaan allemaal. Ik kan me haast niet meer voorstellen dat ik in Nieuw Zeeland ben geweest. Lijkt al weer zo lang geleden.. De reis is echt super mooi geweest, nu besef ik pas hoe klein Nederland eigenlijk is. Er is nog zoveel moois te zien in de wereld.. ;)

Ik wil iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes, smsjes en mailtjes die ik tijdens (en na) mijn reis van jullie gehad hebt! Vond het erg leuk om af en toe wat vanuit Nederland te horen en het is fijn om te horen dat jullie mn blog graag lezen! Ik heb net de laatste foto's van Indonesie en Singapore online gezet, geniet ervan! ;)

Ik hoop jullie snel te zien!

Liefs, Mariska

1. Zyrhea:
    23 juli 2010
    hai meid,
    ben blij dat je weer veilig thuisbent en alles goed is gegaan! jij ook bedankt voor je leuke verhalen en mooie foto's. het was genieten om zo met je mee te reizen!
    tot snel!!
    x