Welkom!

23 januari 2010 - Rotterdam, Nederland

Lieve iedereen,

Over anderhalve week is het zover: Tessa en ik vliegen naar Nieuw-Zeeland! We zijn al druk bezig met beslissen wat we allemaal in onze backpack mee zullen nemen en ik moet deze week ook nog gaan verhuizen. Ondertussen ook nog allemaal gezellige etentjes en kopjes thee om iedereen nog even te zien voor ik weg ga!

Vorige week is mijn afstudeerfeestje geweest. Het was een super gezellig feestje, en ik wil iedereen bedanken voor de leuke avond! Ik heb van iedereen genoeg 'kleine' spulletjes gehad die heel handig in mijn tas passen, dus ik zal aan jullie denken als ik op reis ben. :)

Op deze site zal ik de komende maanden jullie op de hoogte proberen te houden van al onze avonturen. Jullie kunnen ook foto's vinden en een kaart met de route die we gemaakt hebben. Als je je inschrijft op de mailinglijst, krijg je automatisch een mailtje als ik weer een berichtje geplaatst heb! :) Jullie kunnen ook voor mij berichtjes achterlaten om mij op de hoogte te houden van al jullie avonturen. Ik zou het super leuk vinden om af en toe wat van jullie te horen!

Veel plezier met het lezen van mijn verhalen! ;)

Liefs, Mariska

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Silvia:
    23 januari 2010
    Hoi Mariska,
    Ik hoop dat je een geweldige,fantastische onvergetelijke en hele leuke tijd mee gaat maken.Dat je alles mag beleven en bekijken wat je van plan bent.Kijk wel uit doe voorzichtig en pas goed op elkaar.En zorg dat je goed en gezond weer terug komt. Enne niet verliefd worden he daar zo ver weg, moeten we je ook op geven bij all you need is love...
    Sorry dat we niet op je feestje konden komen,we hebben te veel gedoe,Jeroen met zijn darmen,peter onder de gordelroos en ik ben ook niet echt fit.We zijn je niet vergeten en we kijken uit naar jou reisverhalen en hopen dan ook via deze site mee te kunnen genieten.Nogmaal onwijs veel geluk en plezier.
    Met de vriendelijke groeten van ons allemaal xxxxx De van Dijkentjes.
  2. Ma:
    25 januari 2010
    Lieve Mariska,
    Je afstudeerfeest was een geweldige gezellige afsluiting van je studieperiode en nu op naar nieuwe avonturen!
    3 februari komt nu toch echt dichterbij.......
    en dan gaan we elkaar via deze site de laatste nieuwtjes doorgeven, ben benieuwd naar je fantastische avonturen!
    Ik wens je samen met Tessa een hele fijne reis!
    Liefs ma.
  3. Jan Vos:
    27 januari 2010
    Nou voor mij is het gelukt maar die van mar moeten we nog even op wachten. Jammer dat je er niet bent vrijdag maar zoals je al zei je komt gewoon weerom na 6 maanden dus we gaan je gewoon volgen op deze site. nou nicht zet hem op en je weet wie verre reizen maakt kan veel verhalen.
    groeten jan en marjo
  4. Marjo:
    28 januari 2010
    Ha Mariska,
    De aanmelding is nu via mijn e-mailadres ook gelukt. Heel veel plezier op je reis en ik ben benieuwd naar je verhalen. Je zult wel veel avonturen beleven samen met je reisgenootje Tessa. Af en toe ook wat foto's plaatsen hoor.
    groetjes en tot kijk
    Marjo
  5. Ker:
    28 januari 2010
    Nou Maris..kheb me aangemeld hoor! Ben hartstikke benieuwd hoe je reisje naar nieuw zeeland gaat zijn. En hoe je het daar gaat hebben! Kga dit dus goed in de gaten houden!

Voel me wel bevoorrecht dat ik op je reisblog sta met de leuke artemis foto! Whoehoee!!

Ook voor Tessa, hartstikke veel plezier gewenst!

x Ker
  6. Pauli:
    30 januari 2010
    Ha Mariska,

leuk dat we jou nu kunnen volgen via deze site! Eerst Marleen, toen Gemma en nu jij.
    We wensen je alvast een hele goede vlucht, lekker zonnig weer en we hopen dat je leuke avonturen zult beleven, dan hebben wij hier veel te lezen. En hopelijk af en toe wat foto's. We zijn benieuwd......
    Maar vooral: geniet ervan.
    Groeten van Gert en Pauli.
  7. Kim:
    31 januari 2010
    Ah kijk, aanmelden is gelukt! Ik ga al je mooie verhalen en avonturen bijhouden, heeeeeel veel plezier daar & maak er een geweldige tijd van!

Tot over 6 maanden!
    Liefs, Kim

PS Leuke foto van Artemis :)