Eindelijk in Auckland!

5 februari 2010 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Hoi allemaal!

Na een lange vliegreis zijn we eindelijk in Auckland aangekomen! :) We zijn vanochtend rond half 8 geland. De eerste vlucht naar Hong Kong is goed verlopen, op wat vertraging na. Weinig geslapen, maar wel lekker films en Sex and the City gekeken! Heerlijk die eigen schermpjes.. :) Op Hong Kong moesten we 8 uur wachten op de vlucht naar Auckland. Dit was helaas iets te kort om nog de stad in te gaan, dus zijn we de tijd doorgekomen bij de Starbucks en de Burger King. De tweede vlucht duurde net zo lang als de eerste (11 uur), maar nu gelukkig wel een beetje kunnen slapen. Vanochtend zijn we van het vliegveld gehaald door Kees, de oom van Tessa die met zijn gezin in Auckland woont. Nu zijn we bij hem thuis, iedereen is aan het werk dus kunnen we even bijkomen van de vlucht. We gaan zo lekker naar het strand! :) Tis hier 24 graden, maar in de zon lijkt het een stuk warmer! Is wel wat beter dan bij jullie in Nederland denk ik.. We zijn van plan een week in Auckland te blijven en van hieruit tripjes te maken en de stad te verkennen. Daarna gaan we waarschijnlijk naar familie in Hamilton.
Nou, we zijn dus iig goed aangekomen en nu op naar het strand! We zijn er net al even langs gereden, en het ziet er super mooi uit! De foto's volgen snel!

Liefs, Mariska

1. Marielle:
    5 februari 2010
    Dat klinkt iig als een goed begin!! Geniet maar heerlijk van de warme zon, want hier is die ver te zoeken.
  2. Ivanka:
    5 februari 2010
    Oh dat klinkt heerlijk allemaal! En toch SATC in het vliegtuig he :D Veel plezier op het strand! Voor ons duurt dat nog wel even. X
  3. Jan Vos:
    5 februari 2010
    blij dat je reis zo voorspoedig is verlopen. je zit nu aan de andere kant van de wereld raar idee. zoals je schrijft is het hier regenachtig en miezerig. wij zijn nog niet van de winter af. geniet maar goed. ik hoor en zie het wel. groetjes jan en de rest.
  4. Ma:
    5 februari 2010
    Na een lange luxe vliegreis is het "toppie" dat daar dan oom Kees klaar staat! Ik merk al, jullie laten je even lekker verwennen!;)
    De stad bij de hand en ook nog zon, zee en strand!
    Geniet ervan veel plezier :)
    Liefs ma.
  5. Emmy:
    5 februari 2010
    wat heerlijk he om zo maar daar in het Nieuwzeelandse water te zwemmen en aan een van de vele strandjes van Auckland te liggen zonnen ! Bofferds !.....geniet dames...geniet !
    Jon en Emmy
  6. Eline:
    Hee Mariska!
    Ben blij dat jullie vlucht goed is verlopen en dat je er nu ECH ben! Geniet ervan met Tessa (ook van de zon, want die komt hier in NL voorlopig niet.. ;))
    Ik wacht met smart de foto's en je volgende blogs af ;)
    xx
  7. Kim van Es:
    Hee hee!
    Ik ben ook 5 februari aangekomen in Auckland, en blijf hier voor 4 maanden. Ik las dat jullie er een week blijven? Ik vroeg me of jullie in die week misschien zin hebben om wat leuks te gaan doen? Naar het strand ofzo, of een ander tripje in Auckland?

Laat maar weten:)

Groetjes, Kim
  8. Pa:
    Hoi, Mariska
    Lekker dagje strand gehad, uitrusten in de zon. Veel plezier met het verkennen van Auckland.

Groetjes, Pa
  9. Jacqueline:
    6 februari 2010
    Heel veel plezier daar. Geniet ervan!!!
    Groetjes, Jacqueline
  10. Silvia:
    6 februari 2010
    Hoi Mariska,
    fijn dat jullie goed zijn aangekomen en nu lekker genieten van het strand en dat heerlijke zonnetje wat we hier moeten missen,bbbbbrrrrr.
    Nou veel plezier en we kijken uit naar de foto,s.
    groetjes van ons allemaal.xxx
  11. Gemma:
    7 februari 2010
    Hee Mariska en Tessa,

Klinkt al super zeg! Fijn dat alles goed verlopen is met de verre reis, en zo te horen heb je je plekje wel gevonden daar. Geniet lekker van het strand en de mooie mannen ;) Haha... Ik kijk uit naar de foto's en nieuwe verhalen.

Liefs Gem
  12. Julie:
    8 februari 2010
    Hey Maris!
    Jammer dat we elkaar niet meer hebben gezien voor je vetrek, maar heeeeel veel plezier daar! Zo te horen kan het nu al niet meer fout gaan..
    Geniet ervan en liefs
    x